Voor een deskundige begeleiding bij de verkoop van uw woning in Leidschendam-Voorburg, Den Haag e.o. bent u bij SMASH makelaars aan het juiste adres. Wij vinden een goede verkoopstrategie erg belangrijk. We gaan voor een snelle een succesvolle verkoop van uw huis of appartement. SMASH Makelaars is een VBO Makelaar die u graag  helpt uw woning goed te verkopen. Wij komen vrijblijvend bij u langs voor een gratis waardebepaling. Kiest u ervoor om met ons verder te gaan? Dan stellen we een reëel en onderbouwd plan van aanpak voor u op. We begeleiden u door het hele proces, en luisteren goed naar uw wensen. Zo maken we de allerbeste prijs voor uw huis. Wilt u  graag uw huis verkopen? Of staat uw woning al een langere tijd in de verkoop, maar is deze nog niet verkocht? Wij helpen u daarom om uw huis snel en voor een goede prijs te verkopen, zodat u gerust en met een goed gevoel de volgende stap kunt zetten. SMASH Makelaars kan een wezenlijke verschil maken tussen uw huis ‘te koop’ zetten of het daadwerkelijk succesvol verkopen van uw huis. De gemiddelde verkooptijd is bij ons circa 21 dagen.

Hoe wij zo snel verkoper? Dat vindt u de 7 belangrijkste stappen binnen de werkwijze van onze makelaarskantoor. Wilt u meer weten? Maak een vrijblijvende afspraak of bel om telefonisch te bespreken of wij iets voor u kunnen betekenen. Als eerste wilt u natuurlijk weten wat uw woning waard is. Onze makelaars steken veel tijd en energie in uitgebreid vooronderzoek zodat wij een realistische waarde kunnen bepalen van uw woning. Tijdens ons bezoek neemt onze makelaar uw woning op en geeft op basis van zijn marktkennis en ervaring in de regio een passende waardebepaling op maat.

De 7 stappen naar een succesvolle verkoop.

1) Persoonlijke afspraak en woningopname

Om te beginnen komen we bij u langs. U vertelt uw wensen en we bespreken de mogelijkheden. We bekijken de woning en nemen de maten op.

2) Plan van aanpak en verkoopprijs bepalen

Op basis van ons gesprek en van wat we hebben gezien, stellen we een plan van aanpak op. Daarbij geven we meteen een advies over de verkoopprijs. Dit baseren we op onze kennis van de markt, de doelgroep en op woningen in de buurt die recent zijn verkocht. Tijdens onze kennismaking bij u thuis geven we uiteraard niet direct de waarde van uw woning. Deze gaan wij gedegen berekenen aan de hand van wat wij gezien hebben en wat u ons verteld hebt. daarnaast willen wij ook het een en ander van u weten. Aan de hand van deze informatie bepalen we samen de verkoopstrategie die het beste bij u en bij uw huis past. Een verkoopstrategie op maat om uw huis snel en tegen de beste prijs / voorwaarden te verkopen!

3) Online presentatie

In overleg zorgen wij dat er mooie foto’s en video en een plattegrond en plattegronden worden gemaakt. Hiermee presenteren wij uw woning op bekende websites zoals Funda. Natuurlijk verspreiden we uw woning ook via ons eigen makelaarsnetwerk. Dit is belangrijk omdat u maar een keer de kans heeft om een eerste indruk te maken’. De zoektocht naar een woning begint voor de meeste kopers / woning zoekende op Funda. Bij de eerste ‘screening’ vallen de meeste woningen al af. Slechts enkele woningen worden daadwerkelijk bezichtigd. De potentiële koper zal dus verleid moeten worden door de presentatie van uw woning. Hoe mooier de presentatie, hoe groter de kans op kijkers. Wij doen dan ook geen enkele concessies in de presentatie van uw huis. In ons verkooppakket zit daarom uitgebreid advies op maat. De foto’s worden door een professionele woningfotograaf gemaakt.

4) Ook op Facebook en Instagram

Er is meer nodig dan de woning alleen op Funda te zetten en een ‘Te Koop’ bord in uw tuin of aan uw balkon. Er staan ontzettend veel huizen te koop en de concurrentie is groot. Daarnaast zijn er momenteel ook veel woningzoekers. Als je in de huidige markt écht goed wilt verkopen met maximale opbrengst, dan zult u naast Funda ook andere kanalen moeten inzetten. Wilt u uw woning verkopen? Dan moet de woning exclusief onder de aandacht komen op plaatsen waar de doelgroep zich bevindt. Wij hebben als een van de weinige makelaarskantoor een eigen online marketeer die alle kennis heeft op het gebied van online marketing. Daardoor kunnen wij snel en effectief uw huis onder de aandacht brengen van de doelgroep die past bij uw woning.

5) We laten iedereen weten dat uw woning te koop staat!

Is uw verkoopdossier compleet (woondossier)? Dan is uw woning verkoop klaar en starten we met de verkoop. De unieke presentatie van uw woning is niet alleen zichtbaar op onze website, maar ook op Funda, Pararius en natuurlijk op onze social media kanalen! Via het VBO/NVM uitwisselingssysteem worden alle makelaars en hun zoekers geïnformeerd. Ook brengen wij uw huis onder de aandacht door middel van een verkoopbord én op plaatsen waar de potentiële koper van uw woning zich bevinden. Dit doen we door middel van gerichte online campagne. Natuurlijk kunt u ook zelf helpen om uw woning onder de aandacht te brengen, want de koper is soms dichterbij dan je denkt. Deel dus vooral onze berichten op social media om ook uw netwerk op de hoogte te brengen dat uw huis te koop staat!

6) Bezichtigingen

Nadat uw woning officieel in de verkoop is gegaan op Funda plannen wij de eerste bezichtigingen in, in overleg met u, zodat de bezichtigingen op momenten plaatsvinden die u het beste schikken. Onze makelaars zorgen dat alles tot in de puntjes is geregeld en dat de potentiële kopers het best mogelijke beeld van uw woning en de omgeving krijgen. Na de bezichtigingen krijgen de geïnteresseerde partijen de mogelijkheid om een bod uit te brengen. Afhankelijk van de verkoopstrategie vinden er hierna nog onderhandelingen plaats of is de koop direct gesloten met de partij waarbij u zich het meest prettigst bij voelt. Uiteraard adviseren wij u gedurende dit gehele proces! Na de prijsovereenstemming wordt de koopovereenkomst opgesteld, worden de handtekeningen gezet en is de koop gesloten.

7) Passeren bij de notaris en sleuteloverdracht

Het is zover! Na een laatste inspectie van de woning, gaan wij naar de notaris. Hier tekent u de leveringsakte, samen met de koper. Uw woning is verkocht, en u overhandigt de sleutels aan de nieuwe eigenaar. Gefeliciteerd, jouw huis is verkocht! De notaris zorgt dat de koopprijs correct wordt uitgekeerd. Ook hierna stoppen onze werkzaamheden niet, want wij bieden u nazorg op maat. Hebt u nog vragen of heeft u advies nodig of wilt u graag nog even napraten over de afgelopen periode? Wij staan altijd voor u klaar!

“Vanaf het moment dat u besluit uw woning te verkopen tot de dag dat u naar de notaris gaat voor de overdracht, staan wij met ons hele team voor u klaar. Daarom verkopen wij uw huis zo snel en tegen de beste prijs en voorwaarden.”

Betrouwbaar, Bevlogen & Bekwaam

Wij houden van korte lijntjes, persoonlijk contact en aandacht. Daarom werken wij met een contactpersoon gedurende het hele proces. Bij elke stap in het proces wordt u op de hoogte gehouden en voor vragen zijn wij altijd bereikbaar.  We (ver)kopen namelijk uw grootse bezit en zo gaan we er ook mee om. Wij weten wat voor emoties er bij het (ver)kopen van een woning komen kijken en streven altijd naar het beste resultaat.

Vernieuwend en verfrissend

Onze werkwijze is anders dan de meeste makelaarskantoren en dat valt de meest opdrachtgevers op en hierdoor onderscheiden wij ons van de ‘standaard’ makelaarskantoren. Wij doen het namelijk net een beetje anders en lopen altijd een stapje harder dan gemiddelde concurrenten en dit kunnen onze opdrachtgevers enorm waarderen.

Sterk in online marketing

Wij doen als een van de weinige makelaarskantoren bijna al de online marketing  zelf. Wij hebben hierdoor alle kennis in huis om uw woning optimaal vindbaar te maken op het internet. Naast Funda zetten wij optimaal in op Google en alle social media kanalen waardoor we een groot publiek bereiken en de kans groter is dat uw woning onder de aandacht komt bij potentiële kopers.

Optimaal bereikbaar

In tegenstelling tot de meeste makelaarskantoren zijn wij 7 dagen in de week bereikbaar, dus ook op zaterdag en zondag. Wij werken niet van 9.00 uur tot 17.00 uur , maar ook in de avonden. Dat is voor ons team geen enkel probleem!

Gediplomeerd en gecertificeerd

Ons kantoor is gediplomeerd en gecertificeerd bij VBO.

Optimale service tegen een eerlijk prijs

U ontvangt bij SMASH Makelaars standaard de meest uitgebreide presentatie en marketingpakket en dat tegen een hele redelijke prijs. Dit verhoogt de kans op een goede en snelle verkoop. Bij ons is het niet een bord bij u in de tuin zetten en wachten!

VBO & FUNDA

SMASH Makelaars is aangesloten bij VBO (Vereniging Bemiddeling Onroerend Goed) deze is samen met de NVM (Nederlandse Vereniging van Makelaar), de grootste brancheorganisatie voor makelaars. En daarnaast natuurlijk ook bij woningplatform Funda.

VBO-makelaars zijn niet zomaar makelaars. Het zijn vakmensen die de emotionele lading van een huis kopen, verkopen, huren en verhuren begrijpen. Die begrijpen wat het inhoudt als je een bedrijfsruimte zoekt of verkoopt of een agrarisch bedrijf begint, uitbouwt of verkoopt. De VBO-makelaar houdt zich aan de Beroeps- en gedragscode en handelt altijd vanuit jouw belang. Ook kent de VBO-makelaar de markt en geeft dankzij een uitgebreide database goed advies. Zo staat u sterker in de onderhandeling.

Bij het inschakelen van een VBO-makelaar kiest u voor zekerheid. Als u onverhoopt een klacht heeft of als er een geschil ontstaat, dan kunt u bij de geschillencommissie van VBO terecht. Daarbij is elke VBO-makelaar verzekerd tegen beroepsaansprakelijkheid. Dit is natuurlijk ook in uw belang.